fredag 21 september 2007

Hemma från Kaukasus

I går eftermiddag kom jag hem från kartritningsresan i Kaukasus. Under hela tiden jag varit borta har jag försökt skriva någon slags dagbok som jag nu ska publicera här. Den kommer säkert upplevas som väldigt osammanhängande och rörig men det var lite så det kändes på plats. Vissa kommer säkert att tycka den är helt ointressant också och i så fall ska ni sluta läsa tidigt, den blir definitivt inte bättre senare.

För de som ska åka med på Höst-öst och vill vara maximalt förberedda kan det dock finnas viss bra information. Vill man ha alla överraskningar kvar så är det däremot bättre att låta bli. Det är faktiskt inte så mycket som behövt censureras men vissa detaljer kan ha utelämnats av olika skäl.

Publiceringsdatum på bloggen kommer bli det datum texten skrevs för hand så om ni vill börja från början får ni bläddra ner till 20 augusti. Verkliga publiceringsdatum kan dock bli lite när som helst från nu och framåt och det kan även tillkomma bilder i efterhand. När allt är helt klart så meddelar jag det.

Inga kommentarer: