tisdag 16 september 2008

Tisdag 16/9, Avslutning

Ägnade en stor del av dagen åt att digitalisera karta. När jag var klar med det så var det dags att ta tag i ekonomin och tidredovisningen. Fick till slut ordning på det mesta. På kvällen var det meningen att jag skulle åka ner till centrala Vancouver för att lämna tillbaka bilen som jag lånat, promenera lite och äta middag med Andrea och Magnus. Det visade sig dock att Andreas bil, efter att ha fungerat klockrent tidigare, helt enkelt inte ville starta idag. Eventuellt kanske det bara var så enkelt att bensinen var slut. Tydligen hade något liknande inträffat tidigare. Lösningen blev i alla fall att jag lämnade bilen där den stod och att John skjutsade mig istället. Middagen åt vi på Granville Island, vilket tydligen var precis i närheten av där Henrik Löfås ritade karta när han var i Vancouver. Efter att ha ätit gott så var det dags att säga adjö till Magnus och Andrea.

Inga kommentarer: