söndag 17 april 2011

Mitt liv som Claesson, vecka 6

Måndag: Uthängning av kontroller i Källviken inför teknikträningspremiären. Kändes segt efter att ha ritat karta hela dagen. Kände även av lite ont i vänster knä som jag fått efter Rånäs. 1.10h

Tisdag: Vila, men ganska mycket kartritning.

Onsdag: Slingan. Se nedan. 0.40h

Torsdag-Lördag: Fick lite ont i halsen efter onsdagens träning och pendlade mellan att tro att det var en förkylning på gång igen och att det nog bara var något astma- eller allergiaktigt. Ingen träning alls för säkerhets skull.

Söndag: Kände mig frisk på lördagkvällen och bestämde mig för att åka ner till Karlskoga och springa Letälvsträffen. Upptäckte redan till första kontrollen att jag inte var pigg idag. Inledningen av banan var riktigt tuff och jag trodde det skulle bli en plåga bara att ta sig runt de dryga 10 kilometerna. Men efter de fem första kontrollerna var det i stort sett bara väglöpning kvar så det blev inte så jobbigt ändå. Mina 76 minuter var dock minst 5 för många för att jag skulle vara nöjd med dagen. Gjorde inga större orienteringsmisstag och jag tror att jag tog vägval som var lämpliga med min dagsform. Totalt inklusive uppvärmning 1.26h.

Totalt denna vecka: 3.16h

Inga kommentarer: