tisdag 29 mars 2011

Mitt liv som Claesson, vecka 3

Träningsläger i Sälen hela veckan. Måndag 21/3:

Måndag 21/3:

FM: Skidor skate 2.00h

Tisdag 22/3:

FM: Skidor klassiskt 1.50h EM: Skidor klassiskt 0.45h

Onsdag 23/3: Före frukost: Skidor skate 0.30h FM: Skidor klassiskt 1.00h

Torsdag 24/3:

FM: Skidor klassiskt 1.45h

Fredag 25/3:

FM: Skidor skate på det blåsiga fjället 1.15h EM: Löpning på asfalt, kändes segt. 0.45h

Lördag 26/3:

FM: Skidor klassiskt 2.15h

Totalt denna vecka: 12.05h

Tyvärr verkar det som om jag dragit på mig en förkylning mot slutet av veckan, kände mig inget vidare pigg under hemresan på söndagen. Eventuellt är det min systers tvååring som smittat mig med något. Lite konstigt att det i så fall tog så lång tid på sig att bryta ut eftersom vi bott i samma stuga och umgåtts hela veckan.

3 kommentarer:

Bergebotrollet sa...

Man SKA inte känna sig pigg efter en tolvtimmarsvecka...

Rikard sa...

Har du ingen kost terapeut som får kolla på ditt kostupplägg? Äter du verkligen tillräckligt med frukt & grönt? Bra tränat - du tränar mer än orginalet :-)

Erik sa...

Jag hade ju ett helt team med kostrådgivare och servicepersonal med till Sälen, så jag tror inte det var problemet. Känner mig faktiskt lite bättre idag, men det är nog ändå inte så troligt att det blir något tiomilaläger i helgen.